Program
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Inscenace Discoland mapuje vzpomínky bývalých zaměstnanců, návštěvníků a dalších pamětníků dnes už legendárního klubu Discoland Sylvie. Zatímco postava majitele klubu Ivana Jonáka je notoricky známá, o těch „druhých“ netušíme skoro nic…
Vzkříšení je posledním Tolstého románem a zároveň románem, který nejzřetelněji ukazuje na současnost. Začíná v Moskvě 19. století a končí v bezčasí, bez místa, v nicotě. Rozsáhlé dílo velkého ruského spisovatele uvádíme v jedinečné úpravě současného německého dramatika Armina Petrase.
Čechovova ikonická hra rozvíjí téma neopětované lásky a milostného konfliktu i umělecký spor mezi mladou, nadějnou, experimentující generací a tou stárnoucí, legendární. Navzdory stáří hry jde o stále pulsující text, který v režii Jiřího Havelky ožívá ve výrazném výtvarném pojetí scénografa Dády Němečka.
Čechovova ikonická hra rozvíjí téma neopětované lásky a milostného konfliktu i umělecký spor mezi mladou, nadějnou, experimentující generací a tou stárnoucí, legendární. Navzdory stáří hry jde o stále pulsující text, který v režii Jiřího Havelky ožívá ve výrazném výtvarném pojetí scénografa Dády Němečka.
Dialog skrze dopisy, které si během šesti měsíců vyměňoval populární nihilista Michel Houellebecq s kaviárovým levičákem, filozofem Bernardem-Henri Lévym, obsahuje témata hluboce filozofická i lidsky přízemní.
V roce 1968 vyjíždí skupina československých hudebníků, zpěváků a bavičů na půlroční umělecké angažmá do Spojených států. Inscenace vychází z dobových materiálů a ze vzpomínek účastníků půlročního zahraničního angažmá. Jak na hostující umělce reagovala americká veřejnost? S jakými představami Čechoslováci letěli přes oceán a nakolik se naplnily? Jak na samotnou událost umělci vzpomínají a co zůstalo raději zapomenuto?
Inscenace vychází z povídek Rosy Liksom, pro které je příznačný černý humor a astronomický nadhled nad zamotanými osudy hlavních postav. Autorská koláž s výraznou hudební složkou zastoupenou živou kapelou složenou z herců a zaměstnanců Divadla Na zábradlí.
O vrstvách paměti a o různých podobách Pavla Juráčka. O tom, co se vztahem dvou lidí udělá život v malé garsonce v exilu a o mnoha úrovních samoty.
Paní Dallowayová chystá večírek. Řekla, že květiny obstará sama. Než dozněla ta věta, něco se stalo. Inscenace na motivy románu Virginie Woolfové o strachu z času, fenoménu neviditelných žen a jednom dni v červnu.
Uvnitř banánu zachycuje uhrančivý svět podivínů, jejichž osudy baví i dojímají. Inscenace kmenového režiséra Jana Mikuláška vzdává hold těmto pábitelům, kteří kráčeli nevyšlapanými cestami a přistupovali hravě a netradičně k hudbě i k životu.
Přijďte zjistit, co se odehrává na divadelním baru během představení. Dnes večer hrajeme Polární kruh, poslední nedokončenou hru Antona Pavloviče Čechova. Zažijte unikátní divadelní projekt, ve kterém můžete nahlédnout Divadlo Na zábradlí z netradiční perspektivy.
Svérázný rozhlasový moderátor sice žije pro své povolání, ale v současném světě už nenachází své místo. Ve studiu se střídají vzácní hosté a úvahy o dnešní společnosti i střetu generací se prolínají s písňovými vstupy v podání živé kapely.
Lucien Chardon je nadaný básník z maloměsta, který touží prorazit v Paříži. První rozčarování zažije ve chvíli, kdy zjistí, že důležitější než talent jsou pro dráhu spisovatele společenské kontakty a peníze.
Pohádkový kabaret pro intoše od 4 let. Divadlo Na zábradlí na Eliadově knihovně a pro děti!
Zlo se nerodí v temném kotli, ale vyrůstá z neochoty přiznat sobě i okolí to, co nás uspokojuje. A tam, kde nemůže být ukojena touha po štěstí, nastupuje touha po moci.
Paní Dallowayová chystá večírek. Řekla, že květiny obstará sama. Než dozněla ta věta, něco se stalo. Inscenace na motivy románu Virginie Woolfové o strachu z času, fenoménu neviditelných žen a jednom dni v červnu.
Pavel Juráček je klíčovou osobností českého filmu 60. let. Deníkové zápisy zachycují vzestup i pád talentovaného umělce v konfliktu s dobovými společenskými a kulturními okolnostmi i s vlastní bohémskou povahou.
Rodina se dostává pod tlak, když na veřejnost začnou vyplývat informace o možném zločinu, kterého se měl otec dopustit v minulosti. Prostřednictvím virtuálních labyrintů, rodinných tajemství a hledání pravdy se diváci ocitnou ve světě, kde se skutečnost střetává s virtuální realitou. Tato jedinečná hra je výsledkem kreativní spolupráce mezi lidským uměním a umělou inteligencí.
Čechovova ikonická hra rozvíjí téma neopětované lásky a milostného konfliktu i umělecký spor mezi mladou, nadějnou, experimentující generací a tou stárnoucí, legendární. Navzdory stáří hry jde o stále pulsující text, který v režii Jiřího Havelky ožívá ve výrazném výtvarném pojetí scénografa Dády Němečka.
V blíže neurčitém bytě se potkávají Bergmanovy hlubokomyslné, zachmuřené a osudem zkoušené postavy, aby vznikla nová spojení a nové významy. S každým nájemníkem přichází i nový příběh – střídají se zde tváře, osudy, příběhy i nálady.
Malý pokojíček napěchovaný obrazy a hosty se stává sevřeným dějištěm umělecké večeře, s jejímž začátkem se čeká na herce Národního divadla. Ze slavnostního setkání se stane hluboká i jízlivě zábavná sonda do života lepší společnosti.
Uvnitř banánu zachycuje uhrančivý svět podivínů, jejichž osudy baví i dojímají. Inscenace kmenového režiséra Jana Mikuláška vzdává hold těmto pábitelům, kteří kráčeli nevyšlapanými cestami a přistupovali hravě a netradičně k hudbě i k životu.
Dialog skrze dopisy, které si během šesti měsíců vyměňoval populární nihilista Michel Houellebecq s kaviárovým levičákem, filozofem Bernardem-Henri Lévym, obsahuje témata hluboce filozofická i lidsky přízemní.
Čechovova ikonická hra rozvíjí téma neopětované lásky a milostného konfliktu i umělecký spor mezi mladou, nadějnou, experimentující generací a tou stárnoucí, legendární. Navzdory stáří hry jde o stále pulsující text, který v režii Jiřího Havelky ožívá ve výrazném výtvarném pojetí scénografa Dády Němečka.
Paní Dallowayová chystá večírek. Řekla, že květiny obstará sama. Než dozněla ta věta, něco se stalo. Inscenace na motivy románu Virginie Woolfové o strachu z času, fenoménu neviditelných žen a jednom dni v červnu.
Svérázný rozhlasový moderátor sice žije pro své povolání, ale v současném světě už nenachází své místo. Ve studiu se střídají vzácní hosté a úvahy o dnešní společnosti i střetu generací se prolínají s písňovými vstupy v podání živé kapely.
Přijďte zjistit, co se odehrává na divadelním baru během představení. Dnes večer hrajeme Polární kruh, poslední nedokončenou hru Antona Pavloviče Čechova. Zažijte unikátní divadelní projekt, ve kterém můžete nahlédnout Divadlo Na zábradlí z netradiční perspektivy.
Divadlo jako téma samo o sobě. Kolik osobností herci pojmou a jak to odskáčou? Je herectví vysněným povoláním? Má režisér vždycky pravdu? Co všechno se na jevišti nesmí? Proč děti a zvířata nemají hrát divadlo?
Paní Dallowayová chystá večírek. Řekla, že květiny obstará sama. Než dozněla ta věta, něco se stalo. Inscenace na motivy románu Virginie Woolfové o strachu z času, fenoménu neviditelných žen a jednom dni v červnu.
Paní Dallowayová chystá večírek. Řekla, že květiny obstará sama. Než dozněla ta věta, něco se stalo. Inscenace na motivy románu Virginie Woolfové o strachu z času, fenoménu neviditelných žen a jednom dni v červnu.
Paní Dallowayová chystá večírek. Řekla, že květiny obstará sama. Než dozněla ta věta, něco se stalo. Inscenace na motivy románu Virginie Woolfové o strachu z času, fenoménu neviditelných žen a jednom dni v červnu.